Des de l'Ajuntament us recordam que, tot i que l'atenció presencial en les oficines d'atenció al públic i en altres departaments municipals està suspesa a causa de l'Estat d'Alarma i que després de les darreres limitacions establertes pel Govern s'hagi decidit per seguretat disminuir el personal presencial de l'Ajuntament, segueixen a la vostra disposició els serveis necessaris per a l'eficaç funcionament de les administracions públiques, cosa que implica que l'atenció d'urgència està garantida al consistori. Així doncs, recordau que l'atenció a la ciutadania segueix per via telefònica de dilluns a divendres, de 09.00 h a 14.00 h per mitjà del telèfon 971 56 70 02, o bé per correu electrònic a l'adreça oac@sonservera.es . El servei de padró també roman obert via telemàtica o bé enviant un c/e tot adjuntant-hi el formulari i la documentació que trobareu al web municipal, si de cas no disposau de certificat digital. Serveis com la Policia Local o els Serveis Socials també estan a la vostra disposició amb el cent per cent de la plantilla. La Policia Local, 24 hores del dia, tot i que per contactar amb ells també és recomanable la via telefònica: 971 81 46 76 o el c/e policia@sonservera.es . Amb els Serveis Socials Municipals podeu contactar en horari laboral al 971 58 49 77. Intervenció, modernització, informàtica o els tècnics dels diferents departaments segueixen prestant els seus serveis per poder acomplir amb el funcionament de l'Ajuntament des de casa, mentre que d'altres professionals que fins ara treballaven a porta tancada, com ara el servei de biblioteques, el poliesportiu o el centre jove, ara per ara no desenvolupen el seu servei. Tot i això, en cas de necessitar alguna informació d'aquests, ho podeu fer telefonant directament a l'Ajuntament. Gràcies per la vostra comprensió. Quedant a casa, ens protegim a tots!
Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)
Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101