Sol·licitud d'ajudes per a l'inici de curs dirigida a l'alumnat empadronat i escolaritzat en el curs 2021 - 2022


L'objecte d'aquesta convocatòria és oferir ajudes per a cobrir les despeses relacionades amb l'inici del curs escolar 2021 - 2022 per a l'alumne empadronat en el municipi de Son Servera, que estigui matriculat en un centre públic o concertat d'Educació Infantil de segon cicle, d'Educació Primària, d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional o Universitari..

El termini per a la presentació de les sol·licituds s'inicia l'endemà a la publicació de la convocatòria en el BOIB, fins que s'esgoti el crèdit pressupostari establert.

INICI DEL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: 12 DE NOVEMBRE DE 2021.

Pot presentar la sol·licitud:

  • Telemàticament: ENLLAÇ de presentació de sol·licitud telemàtica .
    • Recordem que la presentació telemàtica és obligatòria en cas que el sol·licitant sigui una persona jurídica, d'acord amb el que es disposa en l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
  • Presencialment: Imprescindible sol·licitar cita prèvia a aquest ENLLAÇ. Perquè la cita sol·licitada sigui vàlida, haurà de seleccionar el servei CP.Registre de subvencions.
    • OAC Ajuntament de Son Servera, a plaça Sant Ignasi, 1 - Son Servera
    • OAC Cala Millor, al carrer Llorer, 3 (Edifici de la Policía Local) - Cala Millor

No es registraran subvencions amb cites prèvies sol·licitades que no s'hagin fet mitjançant aquest servei.

En el camp "Que tràmits o gestions vols fer?", haurà d'indicar l'ajuda per a la qual presenta sol·licitud.

Recordi que la cita és per a una única sol·licitud d'ajuda. En cas de presentar diverses sol·licituds, haurà de sol·licitar tantes cites com siguin necessàries.

Si opta per presentar la sol·licitud de manera presencial, en cas de fer-ho en nom d'una altra persona, haurà d'aportar una autorització de la persona representada.

Documentació que cal aportar per sol·licitar l'ajuda per l'inici de curs dirigida a l'alumnat empadronat i escolaritzat en el curs 2021 - 2022

  • Documentació obligatòria
    • DNI o NIE. En el cas de no disposar de NIE, s'acreditarà mitjançant el passaport.
    • Document acreditatiu del pagament de la matricula escolar.
    • Certificat expedit per l'entitat bancària de titularitat bancària. No s'admeten altres documents per acreditar la titularitat de compte bancari com poden ser un rebut, un document elaborat per l'interessat, etc.
    • Declaració de la renda de l'exercici 2020 de cada un dels integrants de la unitat familiar. En el cas de que algun dels membres de la unitat familiar no hagi fet la declaració de la renda en l'exercici 2020, haurà de presentar el Certificat tributari de IRPF expedit per l'Agència Estatal de l'Administració Tributària.
  • Documentació obligatòria a presentar segons el cas
    • En cas d'actuar en representació d'un tercer, documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud.
    • En cas que el sol·licitant sigui el tutor/a legal, document que ho acrediti expedit per l'organisme corresponent.
    • En cas de percebre renda social garantida, justificant que ho acrediti.
    • En cas de separació matrimonial, divorci o separació de fet, acord de mediació signat per totes les parts, la sentència judicial o el conveni regulador ratificat judicialment, tot això referit a qui té la guarda i custòdia.
    • En cas de persones amb discapacitat, document acreditatiu del grau de discapacitat. 


 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies