L'Ajuntament edita fullets informatius per facilitar l'adaptació de la ciutadania i de les empreses a l'administració electrònica

L'Ajuntament edita fullets informatius per facilitar l'adaptació de la ciutadania i de les empreses a l'administració electrònica
A partir de l'abril del 2021, empreses i col·legiats hauran de comunicar-se electrònicament amb les administracions.

L'Ajuntament de Son Servera ha editat uns fullets informatius per tal d'informar dels principals canvis que esdevendran a partir de l'abril del 2021 a efectes de comunicació amb les empreses, derivats de la Llei de procediment administratiu comú. Aquesta Llei obliga a fer tots els tràmits administratius de forma telemàtica a les persones jurídiques i professionals que requereixin estar col·legiades per realitzar les seves funcions, a més del personal de les administracions publiques i representants d'aquestes.

D'altra banda, i també a partir de l'abril del 2021, en cas que es vulgui fer un registre presencial en nom d'una altra persona serà imprescindible presentar-ne una autorització.

Amb la idea d'un ajuntament obert les 24 hores del dia, amb aquesta mesura es pretén anar informant la ciutadania, de forma progressiva, d'aquests canvis, per tal de facilitar l'adaptació a aquest nou sistema.

En els fullets s'explica què és el certificat digital, com es pot obtenir i també una descripció de totes les tasques que es podran dur a terme amb aquest, així com enviar factures, accés al tauler d'anuncis de l'Ajuntament o la verificació de documents, entre altres.

La Seu Electrònica permet accedir a tots els tràmits municipals a qualsevol moment del dia, sense esperes, de forma senzilla i amb garantia de seguretat. Una passa cap a una administració que s'adapta a la ciutadania.


Data de publicació: 20/11/2020

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es