L'aplicació 'Incidències Son Servera' s'actualitza per millorar-ne la funcionalitat i l'efectivitat

L'aplicació 'Incidències Son Servera' s'actualitza per millorar-ne la funcionalitat i l'efectivitat
Les persones usuàries han de descarregar aquesta actualització en els seus dispositius per tal de poder disposar d'aquestes millores interactives.

L'aplicació municipal 'Incidències Son Servera' s'ha actualitzat per tal d'oferir una imatge renovada, més moderna, simple i efectiva.

Aquesta aplicació, disponible per a Iphone i Android, permet a la ciutadania fer arribar al departament corresponent les qüestions relacionades amb la millora dels espais públics municipals i fer un seguiment de la seva resolució. D'aquesta manera, la coordinació i comunicació entre persones usuàries i Ajuntament és molt més ràpida.

Amb un disseny senzill i fàcil d'utilitzar, l'aplicació ofereix diferents opcions d'incidència per comunicar (enllumenat, neteja o jardineria, entre altres), connectades directament al departament responsable de resoldre-la. Immediatament, la persona que ha emès la incidència rebrà la confirmació de recepció i quan estigui resolta rebrà un missatge de resolució.

Amb aquesta actualització s'afegeixen filtres i millores en les notificacions push. A més, es podrà passar d'una incidència a una altra de manera més fàcil i intuïtiva, a més de facilitar-ne el registre, i moltes millores internes per assegurar la compatibilitat amb les noves versions d'Android i d'iPhone. També per a les entitats s'afegeixen funcionalitats per assignar les incidències al personal, marcar urgències o una nova funció: "No procedeix".

Amb tot, però, se segueix el disseny anterior i les funcions les trobarem a la mateixa pantalla, ordenades de manera lògica i intuïtiva.

Des que es va presentar l'aplicació el 2016, s'han tramitat 7695 incidències. Les més comunicades en tots aquests anys són les de residus i neteja viària.

Durant el 2020, en només els sis primers mesos de l'any, ja s'han tramitat 787 incidències i durant el 2019 el total fou de 1855, moltes més que el primer any de la implantació, quan se'n registraren 1254.

En el darrer any complet estudiat, les incidències més comunes foren les de residus i neteja viària amb 722 incidències, seguides de les d'enllumenat públic. També s'han detectat 232 incidències que van a "Altres", on s'emmarcarien plagues, accidents, etc.

Gràcies a la implantació de l'aplicació, la ciutadania en general i les empreses del municipi poden comunicar les incidències detectades en l'equipament i mobiliari urbà de forma àgil i directa, i l'Ajuntament hi pot actuar ràpidament.

Ara, amb aquesta actualització, es millora encara més l'aplicació que des de l'Ajuntament es recomana utilitzar per a aquest tipus de tràmits concrets, tot i que recorda que les queixes o reclamacions s'han de realitzar per una altra via.


Data de publicació: 27/08/2020

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies