L'Ajuntament de Son Servera disposa d'una nova oficina d'atenció a la ciutadania (OAC) a Cala Millor

El Ayuntamiento de Son Servera cuenta con una nueva oficina de atención al ciudadano en Cala Millor
S'ha habilitat un espai a l'edifici municipal de la Comissaria de la Policia Local

Amb el compromís de facilitar la realització de tràmits administratius, la comunicació amb el consistori i dissenyar una administració més pròxima i eficient, l'Ajuntament de Son Servera obri des d'aquest dilluns 8 de febrer una nova oficina d'atenció a la ciutadania (OAC) al nucli costaner de Cala Millor. 

D'aquesta manera, les persones residents en aquesta zona no hauran de desplaçar-se fins a Son Servera per a les seves gestions amb l'Administració local, ja que podran realitzar els tràmits més habituals en aquesta nova oficina, com ara fer registres generals i de finestreta única, acreditacions de certificats de l'FNMT, inscripcions en el padró municipal i canvis de domicili o emissió de certificats de padrons, entre altres. 

No obstant això, des del consistori es recorda la importància de demanar cita prèvia per a qualsevol de les gestions que es vulguin realitzar, ja que millora l'atenció que es pugui oferir a fi de contactar directament amb el departament o persona sol·licitada i assegurar la utilitat de la cita, i a més permet un treball més eficient, un millor servei i menys temps d'espera.Les acreditacions de l'FNMT i les inscripcions de padró o canvis de domicili es podran realitzar a Cala Millor els dimecres i divendres, cobrint així tota la setmana entre les dues oficines, ja que a Son Servera aquests serveis s'ofereixen els dilluns, dimarts i dijous. 

Per concertar cita prèvia només s'ha d'accedir a la pàgina web municipal i en l'apartat de cita prèvia seleccionar l'oficina respectiva.


Data de publicació: 05/02/2021

 

 
 

Plaça de Sant Ignasi 1. 07550 Son Servera (Illes Balears)

Telèfon: 971 567 002 | Fax: 971 568 101

ajuntament@sonservera.es - incidencies.portal@sonservera.es

Panel Cookies