31 establiments de Son Servera reconeguts amb la distinció SICTED

31 establiments de Son Servera reconeguts amb la distinció SICTED
Aquest programa pretén garantir la qualitat dels establiments que ofereixen serveis turístics.

Aquest dimarts, 26 d'abril, l'Auditori de Sa Màniga ha acollit l'acte de lliurament de plaques i diplomes a aquells establiments que enguany han obtengut la distinció SICTED o bé l'han renovada. En total, 31 empreses han aconseguit o renovat aquest any el reconeixement que els distingeix amb el Compromís de Qualitat Turística per la tasca realitzada per millorar la gestió de la qualitat dels establiments.

Com a novetat, aquest any, a més del diploma de compromís per a la millora contínua de la qualitat, els establiments participants han rebut una nova distinció que s'ha afegit en aquesta edició: un reconeixement d'aplicació de bones pràctiques per a la reducció del risc de contagi per coronavirus SARS-CoV-2 en el sector turístic. Una manera més de garantir als visitants la qualitat i seguretat de les empreses.

A l'acte, que com és habitual s'ha duit a terme conjuntament amb Sant Llorenç des Cardassar, han assistir la batlessa de Son Servera, Natalia Troya; el regidor de Turisme de Son Servera, Pep Servera; el regidor de Turisme de Sant Llorenç i president del Consorci, Nicolás Bordal; el batle de Sant Llorenç, Pep Jaume, i Carles González, com a representant de l'Agència de Turisme Balear ATB.

L'Ajuntament de Son Servera va apostar per adherir-se al programa SICTED fa ja 11 anys, tot dedicant-hi recursos econòmics i humans amb l'objectiu de potenciar la nostra destinació amb més qualitat i així poder-ho transmetre als visitats i a aquells que comercialitzen la nostra zona. En aquesta línia, i des de llavors, sol·licita als establiments turístics que formin part d'aquest programa per tal de treballar conjuntament i així promoure una destinació atractiva i competitiva enfront d'altres destinacions similars.

SICTED és un sistema de gestió de la qualitat de fàcil implantació amb suport continu del personal de les administracions turístiques i que suposa l'opció més senzilla per a aquells establiments turístics que volen disposar d'un sistema de gestió però que no hi volen o no hi poden dedicar grans esforços humans i econòmics. Es tracta d'un sistema promogut per la Secretaria d'Estat de Turisme (SET) i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), de manera que és considerat com un dels sistemes de gestió homologat, vàlid per al compliment de l'esmentada llei.

Les empreses del sector interessades a adherir-se al programa de cara a la pròxima edició, ho poden fer fins dia 31 de maig enviat un correu electrònic amb les dades de contacte a montse.orta@sonservera.es


Data de publicació: 27/04/2022